BIZNES MUZYCZNY – 4 panele dyskusyjne o zarządzaniu w biznesie muzycznym

Instytut Kultury Uniwersytetu Jagiellońskiego we współpracy z Krakowską Sceną Muzyczną zapraszają na:

„BIZNES MUZYCZNY” – czyli cykl 4 paneli dyskusyjnych poświęconych tematyce zarządzania w biznesie muzycznym.

1464860_466595140123270_1206537991_n

Spotkania mają charakter otwarty dla publiczności i odbędą się w Krakowie w Forum Przestrzenie (ul. Konopnickiej 28, godzina 19:00). W ramach spotkań poruszone zostaną następujące tematy :

Piątek 15.11, godzina 19.00 – Zarządzanie w biznesie muzycznym.

Zaproszeni goście:

1. Agnieszka Krajewska, zastępca Dyrektora Centrum Kultury Rotunda do spraw programowych. Od 1995 związana z szeroko pojętą organizacją imprez wszelakich. Z wykształcenia marketingowiec, z zamiłowania hungarystka. W Rotundzie działa od 2000 roku, koordynując projekty programowe i nie tylko (między innymi koordynatorka projektu Casa Azzurri – w ramach Euro 2012). Dyrektor artystyczny Międzynarodowego Festiwalu Piosenki Żeglarskiej Shanties. Dyrektor Festivalu PKS.

2. Agata Sztostak, menadżerka Roberta Kasprzyckiego. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego (zarządzanie zasobami ludzkimi) i Uniwersytetu Jagiellońskiego (zarządzanie kulturą). Na przestrzeni ostatnich sześciu lat przygotowała od strony promocyjnej, prawnej i logistycznej ponad trzysta koncertów na terenie całego kraju (od kameralnych wydarzeń, po występy na Przystanku Woodstock). Od kilku lat współpracuje programowo z Festiwalem Twórczości Korowód (VI edycji Kraków – Warszawa). Właścicielka Agencji Artystycznej „MAESTRADA”.

3. Marcin Laberschek, absolwent Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w specjalności zarządzanie kulturą (2009). Doktorant na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ w dyscyplinie: nauki o zarządzaniu. Od 2001 roku prowadzi działalność gospodarczą – współwłaściciel impresariatu artystycznego pod nazwą Krakowskie Biuro Promocji Kultury. Menedżer. Zawodowo zajmuje się: organizacją spektakli, koncertów, happeningów, warsztatów, programów edukacyjnych, spotkań autorskich, konferencji, wykładów, imprez tematycznych; współpracą z artystami; promocją wydarzeń kulturalnych.

4. Jakub Sieńczyk, absolwent Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Od 2007 roku mieszka w Krakowie. Muzyk, gitarzysta basowy, kompozytor, aranżer, recenzent. Na co dzień gra i nagrywa w zespołach Uda oraz Jasionowska/Sforza. Na koncie również wydawnictwa z zespołami Wnętrza, Żmij i Dżindżer Projekt (gościnnie). Niemiły i opryskliwy krytyk w Krakowskiej Scenie Muzycznej.

Piątek 06.12, godzina 19.00 – Jak zorganizować koncert – niekonwencjonalne metody promocji marketingowej
Piątek 13.12, godzina 19.00 – Dziennikarstwo muzyczne
Piątek 24.01, godzina 19.00 – Finansowanie działalności zespołu muzycznego – z czym to się je?

Głównym celem spotkań jest integracja środowiska menedżerów, artystów i odbiorców kultury. Ważnym elementem jest również poszerzenie wiedzy z zakresu zarządzania w biznesie muzycznym poprzez panele dyskusyjne i spotkania z zaproszonymi ekspertami. Każde spotkanie będzie poświęcone innemu tematowi i zagadnieniu, dzięki czemu każdy zainteresowany branżą muzyczną znajdzie coś dla siebie.

Zapraszamy!
http://www.kultura.uj.edu.pl/jednostka/wydarzenia/-/journal_content/56_INSTANCE_Df4E/18091666/31951758

KSM kolaboruje z Uniwersytetem Jagiellońskim

http://facebook.com/kulturakrakow