BIZNES MUZYCZNY – 4 panele dyskusyjne o zarządzaniu w biznesie muzycznym Bas, 15 listopada 201315 listopada 2013 Instytut Kultury Uniwersytetu Jagiellońskiego we współpracy z Krakowską Sceną Muzyczną zapraszają na: „BIZNES MUZYCZNY” – czyli cykl 4 paneli dyskusyjnych poświęconych tematyce zarządzania w biznesie muzycznym. Spotkania mają charakter otwarty dla publiczności i odbędą się w Krakowie w Forum Przestrzenie (ul. Konopnickiej 28, godzina 19:00). W ramach spotkań poruszone zostaną następujące tematy : Piątek 15.11, godzina 19.00 – Zarządzanie w biznesie muzycznym. Zaproszeni goście: 1. Agnieszka Krajewska, zastępca Dyrektora Centrum Kultury Rotunda do spraw programowych. Od 1995 związana z szeroko pojętą organizacją imprez wszelakich. Z wykształcenia marketingowiec, z zamiłowania hungarystka. W Rotundzie działa od 2000 roku, koordynując projekty programowe i nie tylko (między innymi koordynatorka projektu Casa Azzurri – w ramach Euro 2012). Dyrektor artystyczny Międzynarodowego Festiwalu Piosenki Żeglarskiej Shanties. Dyrektor Festivalu PKS. 2. Agata Sztostak, menadżerka Roberta Kasprzyckiego. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego (zarządzanie zasobami ludzkimi) i Uniwersytetu Jagiellońskiego (zarządzanie kulturą). Na przestrzeni ostatnich sześciu lat przygotowała od strony promocyjnej, prawnej i logistycznej ponad trzysta koncertów na terenie całego kraju (od kameralnych wydarzeń, po występy na Przystanku Woodstock). Od kilku lat współpracuje programowo z Festiwalem Twórczości Korowód (VI edycji Kraków – Warszawa). Właścicielka Agencji Artystycznej „MAESTRADA”. 3. Marcin Laberschek, absolwent Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w specjalności zarządzanie kulturą (2009). Doktorant na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ w dyscyplinie: nauki o zarządzaniu. Od 2001 roku prowadzi działalność gospodarczą – współwłaściciel impresariatu artystycznego pod nazwą Krakowskie Biuro Promocji Kultury. Menedżer. Zawodowo zajmuje się: organizacją spektakli, koncertów, happeningów, warsztatów, programów edukacyjnych, spotkań autorskich, konferencji, wykładów, imprez tematycznych; współpracą z artystami; promocją wydarzeń kulturalnych. 4. Jakub Sieńczyk, absolwent Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Od 2007 roku mieszka w Krakowie. Muzyk, gitarzysta basowy, kompozytor, aranżer, recenzent. Na co dzień gra i nagrywa w zespołach Uda oraz Jasionowska/Sforza. Na koncie również wydawnictwa z zespołami Wnętrza, Żmij i Dżindżer Projekt (gościnnie). Niemiły i opryskliwy krytyk w Krakowskiej Scenie Muzycznej. Piątek 06.12, godzina 19.00 – Jak zorganizować koncert – niekonwencjonalne metody promocji marketingowej Piątek 13.12, godzina 19.00 – Dziennikarstwo muzyczne Piątek 24.01, godzina 19.00 – Finansowanie działalności zespołu muzycznego – z czym to się je? Głównym celem spotkań jest integracja środowiska menedżerów, artystów i odbiorców kultury. Ważnym elementem jest również poszerzenie wiedzy z zakresu zarządzania w biznesie muzycznym poprzez panele dyskusyjne i spotkania z zaproszonymi ekspertami. Każde spotkanie będzie poświęcone innemu tematowi i zagadnieniu, dzięki czemu każdy zainteresowany branżą muzyczną znajdzie coś dla siebie. Zapraszamy! http://www.kultura.uj.edu.pl/jednostka/wydarzenia/-/journal_content/56_INSTANCE_Df4E/18091666/31951758 http://krakowskascenamuzyczna.pl/artykuly/ksm-kolaboruje-z-uniwersytetem-jagiellonskim/ http://facebook.com/kulturakrakow News Absolwentka Uniwersytetu EkonomicznegoAgata SztostakFestiwalu PiosenkiKomunikacji SpoRoberta KasprzyckiegoUniwersytetu Jagiello